Friday, February 18, 2011

sms malam jumaat..!

tiiittt..tiiittt.. bunyik tanda ada sms masuk. tapi bunyik sebenar bukan macam tu. lain sikit.

abaikan tentang bunyik sms. yang gua nak cerita, pasal isi sms tersebut.

''nim..aku nak cakap sikit dengan ko.. ko dengan aku bukan baru kenal, da bertahun kita kenal kan? tp perangai ko.. selama kita berkawan ni, aku tak sangka ko macam yang aku dengar dari mulut orang lain! aku tak sangka perangai ko macam ni! tersentuh hati aku sebab perangai ko tu.. hati aku sakit sangat bila orang cakap kat aku macam-macam tentang ko! perangai ko! sakit dah telinga ni nak dengar! tak sangka.. betul2 aku tak sangka! aku rapat sangat dengan ko dari yang lain, citer2 privasi aku kadang2 aku kongsi dengan ko, betul tak? tapi kenapa ko bgtau orang dan tak bagitau aku pun? kenapa orang yang sampai-sampaikan kat aku? aku betul2 tak sangka tau! orang bagitau kat aku yang ko ni GOSOK GIGI PAKAI BERUS JAMBAN! tak sangka aku.. betul2 tak sangka.. kenapa tak bagitau aku?''



gua dah taktau nak carut guna bahasa mana ntah..!

2 comments:

  1. ahahhaa..gelak je lah..hahaha

    ReplyDelete
  2. ape kes aku pun terkena jugakkkkkkkkk??? hahaha.
    ciskek ko anim..hahaha

    ReplyDelete