Thursday, March 10, 2011

tarikh yang cung..!

petang tadi bapak saya sebok uruskan hal-hal pencen beliau.. dan bila disemak-semak kembali tarikh mak bapak saya nikah adalah pada 28 april..

pak seman dan mak ros. bapak saya memang pesen gitu gaya amik gambornya.


dan tarikh itu adalah tarikh lahir adik saya yang no.2..! wuhuuoo..



kendian.. tarikh lahir bapak saya adalah pada 9 september 1953.


dan pada tarikh 9 september 1984, saya dilahirkan!

tuan tanah kedaung yang sangat cun lagi jelita..



adik no.3 saya lahir pada 3 ogos 1989..
hanif osman. 22 tahun. bujang. abang library.



dan adam lahir 2 ogos 2010!

anak bujang saya tido dalam keter. dah betulkan posisi dah. gitu gaya dia tido balik.


phhheeewww...!!
best tak best lah kan tarikh-tarikh tu semua..

4 comments:

  1. kim kan salam kat adek lu yg no3.. eh! eh! tersalah 'hanif' pulak=p


    tapi yg lahir 2 ogos tu gua betul2 kim salam. skali pakej hug n kiss ye=)

    ReplyDelete
  2. komen yg atas ni memang nak kena kasi cium jugak sedas nih!

    utk tuan tanah, 5 ogos mana?? 5 ogos.. hahahaha~

    ReplyDelete
  3. myra,
    muehehehe.. buleh ajer klau nak yg 3 ogos tu. hahahah. gua boleh adjustkan.

    *takut kena lempang dgn papan katil tak?


    paiseh,
    wooo..wooo..wooo.. belum sign lagi jangan nak ngengada nak sium2 ehh?

    lu nak jugak masuk senarai keluarga pak seman ke? kekekee.

    ReplyDelete
  4. cik myra,
    bila lah agaknya kita dpat jumpa? mau gomol2 adam kan? hehehe.

    ReplyDelete